marketing-kemphaan-almere-city-marketing

Stadslandgoed de Kemphaan

Stadslandgoed de Kemphaan zorgt voor een stukje stadspromotie voor Almere. Dit natuurgebied heeft van alles te bieden voor een dagje uit. Met marketing laten we zien wat er te doen is. Almere City Marketing heeft voor het park onder meer een nieuwe positionering ontwikkeld. Met bijpassende huisstijl en een nieuwe website.

Wij hebben dit in 2015 ontwikkeld in opdracht van de gemeente. Samen met de participanten van het stadslandgoed. Sindsdien vindt er maandelijks een gezamenlijk promotieoverleg plaats.

De Kemphaan zorgt voor stadspromotie voor Almere

Stadslandgoed de Kemphaan ligt niet ver buiten Almere. Het is midden in de bossen. Er is van alles te beleven voor een avontuurlijk dagje uit. Zo is er een klimbos, een stadsboerderij en een natuurcamping. Door middel van marketing laten we zien wat er allemaal kan. Op die manier zorgen we voor goede stadspromotie voor Almere.

Campagnes

Naast de nieuwe positionering en de nieuwe website is er een folder gemaakt met prachtige campagnebeelden. Ook doen wij het beheer van de Kemphaan website en voeren we de online promotie uit. Het websitebeheer doen we in opdracht van de gemeente en de Vereniging van Participanten van De Kemphaan

De online campagnes zetten we vooral in rondom de vakantieperiodes. Zo versturen we 6 keer per jaar een goed gelezen nieuwsbrief met de leukste vakantietips. Daarnaast is er tijdens het toeristisch seizoen een doorlopende campagne te zien op de website van Dagje Weg.

Projectperiode

2015 - heden

 

Categorie

Kengetallen

Website: 80.000 bezoekers per jaar
Facebook: 4.400 likes
Nieuwsbrief: 900 abonnees