Influencers en reisondernemers bezoeken Almere

Almere is in trek! Met de Floriade volgend jaar in aantocht een goed ontwikkeling. In september ontvingen wij samen met amsterdam&partners travel influencers voor een weekendje cycleseeing Nieuw Land. Op de eerste avond bezochten zij in Almere het voedselmuseum en de buitenvoorstelling bij theatergezelschap Vis à Vis, na een overnachting in het Leonardo Hotel Almere City Center kregen zij een architectuurwandeling door Almere Centrum om vervolgens per fiets het Beatrixpark, de Lepelaarsplassen en Oostvaardersplassen te ontdekken. Na een heerlijke high tea bij Paviljoen de Oostvaarders vertrokken zij aan het eind van de middag richting Lelystad. Ook ontvingen wij met Visit Flevoland en Floriade Expo 2022 een familiarisation trip voor de Federatie van Belgische Autobusen Autocarondernemers (FBAA). Deze touringcarondernemers organiseren toeristische trips voor bedrijven, verenigingen en groepen uit België. Doel van dit inspiratiebezoek was de Belgische touroperators een goede indruk te geven van Almere, Flevoland en de in aanbouw zijnde Floriade als toeristische bestemming, zodat zij onze activiteiten volgend jaar opnemen in hun groepsarrangementen. Verder hebben we Happy Frogtravels rondgeleid langs architectuur hotspots in de stad. Half oktober ontvingen we met Amsterdam&Partners 8 internationale influencers in het kader van de campagne ‘Amsterdam Bezoeken, Holland Zien’. We hebben hen diverse plekken en locaties van Almere laten zien. Waarmee de influencers zowel tijdens als na de reis veel verhalen en content hebben gepubliceerd. Voor deze reis hebben we samengewerkt met: restaurant Madame Jeanette, Nautica Experience, Floriade Expo 2022, Bierfabriek Almere, RestaurantNUL36 en Holiday Inn Express Almere.

© 2017, Almere City Marketing. Alle rechten voorbehouden | Privacyverklaring